Wednesday, April 23, 2014

bandage


18 comments:

  1. i will think of this bandage
    where a lifestyle change
    is needed for mother earth
    and all inhabitants.....

    your art is always moving
    and i so love to imagine
    the meaning.......

    ReplyDelete
  2. As usual your work speaks to the heart and mind and soul of a person. I imagine this painting being smallish. Is that true? What are the dimensions? Happy week to you!
    xo Carole

    ReplyDelete
  3. A fantastically beautiful piece, Renilde; I just love looking at it!

    ReplyDelete
  4. oh renilde... i love this, and cannot be any more articulate than that...

    xoxo

    ReplyDelete
  5. This is special and has a strong message. Wonderful!

    ReplyDelete
  6. a fascinating and intensely painting!
    have a good weekend, dear renilde!

    ReplyDelete
  7. This is quite a story, Renilde. Mystery.
    best wishes, sus

    ReplyDelete
  8. zo fijn je hier weer te zien
    en nu maar hopen dat je ook zin hebt
    in een drawing challenge
    ik ben de host

    dag!
    x

    ReplyDelete
  9. very deep
    she´s got a beautiful face, she´s got power
    x Stefanie

    ReplyDelete
  10. Renilde!
    daar ben ik weer
    en wederom met een uitnodiging voor de dc ;^))
    misschien doe je mee?....

    xx

    ReplyDelete
  11. bwaaarggrhghghgh... wat loop ik àchter, zeg! en ik maar zeggen dat ik je een brief ga schrijven... waarom is dat nu niet gebeurd, vraag ik me erbij af. ik heb voorzeker geen tijd genomen om met pen en papier te gaan zitten schrijven, terwijl de intentie toch in mijn hoofd blijft zoemen. het is dus nog niet afgesteld!
    ik hoop dat jij (en je zusje) en iedereen het goed maken.

    ze is mooi, hierboven. haar lijfje is intrigerend. en het verband erreg suggestief. hey, ik héb je gemist. x n♥

    ReplyDelete
  12. dag renilde.
    ik zal nog maar 's tegen mijn hoofd tikken en je herinneren aan het feit dat ik jou een brief beloofde...! wel dan. ha! ooit...!
    ik hoop dat je het goedmaakt, renilde. ik denk wel aan jou. ik denk dat je je amuseert.

    ik ben hier met een missie want onze DC herneemt aan het einde van de maand, en we weten maar nooit of jij het ook DC-gewijs voelt kriebelen? hier dan, veel liefs van ons allen, xxx nadine♥

    come and check out our new theme. you are very welcome. n♥

    ReplyDelete
  13. Dear Renilde,
    you are still bound, right? ... and in my mind and heart.

    Love,
    Ariane.

    ReplyDelete
  14. daarben ik weer
    in de hoop dat je mee zult doen
    ik ben de DC host
    doe je mee?
    xx

    ReplyDelete